Medicin & Sundhed

april 7, 2007

Eapotek i Danmark

Filed under: børn,danmark,læger,medicin,sundhed — sundhed @ 1:43 pm

Apoteket.dk er i fuld gang med at oprette et eApotek så nu bliver det snart muligt at købe medicin på nettet uden at skulle ud i det store udland til mere eller mindre troværdige netapoteker.

Jeg glæder mig til jeg bare kan bestille min datters dvitaminer og jern dråber direkte over nettet!
Jeg har nemlig ikke lyst til at købe medicin eller kosttilskud fra et eapotek der ikke skal leve op til lige så strænge krav som et dansk apotek skal, men jeg vil gerne undgå køen og besværet med at skulle derhen med barnevogn o.s.v.

Som et lille aber da bei vil jeg lige udtrykke min undren over at der står på dvitaminer og jern dråber til spædbørn at de skal indtages det første år af barnets liv, men samtidig står der at man skal spørge sin læge før man giver disse dråber til sit lille barn, det er da underligt at de fralægger sig ansvaret på den måde.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

